Wednesday 25 October 2017

Forex Trading Risiko Vs Belønning


Beregning av risiko og belønning Er du en risikotaker Når du er en privat aktør på aksjemarkedet, er en av de få sikkerhetsinnretningene du har, den risikovurderte beregningen. Risiko Vs. Belønning Dessverre kan retail investorer ende opp med å miste mye penger når de prøver å investere sine egne penger. Det er mange grunner til dette, men en av disse kommer fra manglende evne til individuelle investorer til å håndtere risiko. Risikovirksomhet er et vanlig begrep i økonomisk folkeavhengighet, men hva betyr det ganske enkelt å investere penger i investeringsmarkedet har en høy grad av risiko, og hvis du skal ta risikoen, må du spare penger stor. Hvis noen du marginalt stoler ber om et 50 lån og tilbyr å betale deg 60 om to uker, kan det ikke være verdt risikoen, men hva hvis de tilbød å betale deg 100 Risikoen for å miste 50 for muligheten til å gjøre 100, kan være tiltalende. Det er en risikovurdering på 2: 1, som er et forhold hvor mange profesjonelle investorer begynner å bli interessert. Et forhold på 2: 1 gjør det mulig for investoren å fordoble pengene sine. Hvis den personen tilbød deg 150, går forholdet til 3: 1. Nå kan vi se på dette når det gjelder aksjemarkedet. Anta at du gjorde din forskning og fant en aksje du liker. Du oppdager at XYZ-aksjen handler på 25, ned fra en nylig høy på 29. Du tror at hvis du kjøper nå, i den ikke så fjerne tiden, vil XYZ gå tilbake til 29 og du kan kontanter inn. Du har 500 å sette mot denne investeringen, slik at du kjøper 20 aksjer. Du gjorde all din forskning, men vet du ditt risikobesparende forhold. Hvis du liker de fleste individuelle investorer, sannsynligvis ikke. Før vi lærer om XYZ-handelen vår er en god ide fra et risikoperspektiv, hva skal vi vite om dette risikofylte forholdet. Selv om en liten følelse av mage finner veien til de fleste investeringsbeslutninger, er risikovurderingen helt et mål. Det er en beregning og tallene ikke lyve. For det andre har hver enkelt sin egen toleranse for risiko. Du kan elske bungee jumping, men noen andre kan ha et panikkanfall bare å tenke på det. Deretter gir risikoen ikke noe tegn på sannsynlighet. Hva hvis du tok 500 og spilte lotteriet Risking 500 for å få millioner er en mye bedre investering enn å investere i aksjemarkedet fra et risikofylt perspektiv, men et mye verre valg når det gjelder sannsynlighet. Beregningen Beregningen av risiko er veldig lett. Du deler bare din nettoresultat (belønningen) med prisen på maksimal risiko. Ved å bruke XYZ-eksemplet ovenfor, hvis lageret ditt gikk opp til 29 per aksje, ville du lage 4 for hver av dine 20 aksjer for totalt 80. Du betalte 500 for det, så du ville dele 80 med 500 som gir deg 0,16. Det betyr at risikoen for denne ideen er 0,16: 1. De fleste profesjonelle investorer vil ikke gi ideen et sekund, se på et så lavt risikofremt forhold, så dette er en forferdelig ide. Eller kan det bli virkelig med mindre du er en uerfaren aksjeinvestor, ville du aldri la det 500 gå helt til null. Din faktiske risiko er ikke hele 500. Enhver god investor har et stopp, eller en pris på ulemper som begrenser risikoen. Hvis du setter en 29 salgsgrenseverdi som oppad, kan du kanskje sette 20 som den maksimale ulempen. Når din stoppordre når 20, selger du den og ser etter den neste muligheten. Fordi vi begrenset vår downside, kan vi nå endre tallene våre litt. Din nye fortjeneste forblir den samme på 80, men risikoen din er nå bare 100 (5 maksimalt tap multiplisert med de 20 aksjene du eier), 80100 0,8: 1. Dette er fortsatt ikke ideelt. Hva om vi økte vår stop-tap-pris til 23, og det var akseptabelt å risikere bare 2 per aksje eller 40 tap totalt 8040. Noen investorer vil ikke forplikte sine penger til enhver investering som ikke er minst 4: 1, men 2: 1 anses minimum for de fleste. Selvfølgelig må du selv bestemme hva det akseptable forholdet er for deg. Legg merke til at for å oppnå den risikofylte profilen på 2: 1, endret vi ikke toppnummeret. Når du gjorde din forskning og konkluderte med at maksimal oppside var 29, som var basert på teknisk analyse og grunnleggende forskning. Hvis vi skulle endre toppnummeret, for å oppnå en akseptabel risikovurdering, var vi nå avhengige av håp i stedet for god forskning. Hver god investor vet at det er et tapende proposisjon å stole på håp. Å være mer konservativ med risikoen din er alltid bedre enn å være mer aggressiv med belønningen. Risikoen er alltid beregnet realistisk, men likevel konservativt. For å inkludere risikovurderte beregninger i din forskning, følg disse trinnene: 1. Velg et lager ved hjelp av uttømmende forskning. 2. Sett opp og ned målene basert på dagens pris. 3. Beregn risikoen. 4. Hvis det er under terskelen din, må du øke din downside mål for å forsøke å oppnå et akseptabelt forhold. 5. Hvis du ikke kan oppnå et akseptabelt forhold, begynner du med en annen investeringsidee. Når du begynner å inkorporere risikovinst, vil du raskt merke at det er vanskelig å finne gode investerings - eller handelsideer. Proffene kamme gjennom, noen ganger, hundrevis av diagrammer hver dag på jakt etter ideer som passer deres risikofylte profil. Ikke vær sjenert fra dette. Jo mer grundig du er, desto bedre er sjansene dine for å tjene penger. Bunnlinjen Til slutt, husk at i løpet av å holde en aksje, vil oppsidetallet sannsynligvis endres etter hvert som du fortsetter å analysere ny informasjon. Hvis risikovurderingen blir ugunstig, vær ikke redd for å avslutte handelen. Aldri finne deg selv i en situasjon der risikovurderingen ikke er i din favør. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. Dette. Et forhold utviklet av Jack Treynor som måler avkastning opptjent over det som kunne vært opptjent på en risikofri. Tilbakekjøp av utestående aksjer (tilbakekjøp) av et selskap for å redusere antall aksjer på markedet. Selskaper. En skattemessig tilbakebetaling er refusjon på skatter betales til en person eller husstand når den faktiske skatteforpliktelsen er mindre enn beløpet. Den monetære verdien av alle ferdige varer og tjenester produsert i et land grenser i en bestemt tidsperiode. Risiko Vs. Belønning Ble med Sep 2007 Status: Medlem 19 Innlegg Jeg vil få noen meninger om min risikovillig prisstrategi. Når jeg handler, tenker jeg på min risiko vs. belønning i form av 1R. Jeg lærte dette fra quotTrade din vei til økonomisk frihet. Når jeg handler, satte jeg stoppet mitt på 1R. Derfra satte jeg et mål på et sted litt over 3R. Denne måten hvis jeg har 1 i 3 lønnsomme handler, tjener jeg penger. Her er dilemmaet mitt. Vanligvis når handelen min har flyttet 1R i min favør, flytter jeg mitt stopp for å bryte jevn. På denne måten har jeg frihandel uansett hva som skjer. Dette har imidlertid en tendens til å stoppe meg ut oftere på en retracement før målet mitt er blitt rammet. Jeg diskuterer om jeg bare skal holde mitt stopp og begrense det samme i hele handelen eller spore det ved 1R som jeg har vært. Jeg kan ikke bestemme hvilken som vil bli bedre. Jeg leter meg mot å fortsette det jeg har gjort. Hvis jeg ikke flytter stoppene mine, vil jeg bli stoppet ut med tap oftere, men også treffe mine mål oftere etter en retracement. Hvis jeg fortsetter metoden min, mister jeg mye mindre, men begrenser mine gevinster noe. Jeg ønsker å få noen meninger om min risiko vs belønning strategi. Når jeg handler, tenker jeg på min risiko vs. belønning i form av 1R. Jeg lærte dette fra quotTrade din vei til økonomisk frihet. Når jeg handler, satte jeg stoppet mitt på 1R. Derfra satte jeg et mål på et sted litt over 3R. Denne måten hvis jeg har 1 i 3 lønnsomme handler, tjener jeg penger. Her er dilemmaet mitt. Vanligvis når handelen min har flyttet 1R i min favør, flytter jeg mitt stopp for å bryte jevn. På denne måten har jeg frihandel uansett hva som skjer. Dette har imidlertid en tendens til å stoppe meg ut oftere på en. Fra din beskrivelse ser det ut til at du kommer inn i nærheten av et gammelt støttestøttenivå som markedet synes å ønske å komme tilbake til og retest. Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke, men du vil kunne fortelle om markedet fortsetter den opprinnelige retningen etter å ha stoppet ut. Du vil kanskje prøve å dele handel med to halvdeler. Når du har nådd ditt kvittelivå, ta fortjeneste på 12 din posisjon. Deretter kan du flytte deg, stoppe opp for å bryte jevn og la resten ri eller stoppe da markedet kan flytte. Mens dette vil redusere fortjenesten på de tidene da markedet når ditt mål. det vil også gi litt lite fortjeneste når markedet gjør det tilgjengelig i stedet for en pause selv eller tap handel. En annen ide ville være å låse i 23 av fortjenesten etter det opprinnelige quot1Rquot-nivået. Dette vil gjøre stoppet litt under inngangspunktet, men kan unngå en tidlig stopp og fortsatt gi gevinst i tilfelle markedet går mot deg. SRS-grunnleggende Lav risiko, høy belønning Copyright 2015 FX Academy Ltd Risikofriansvarsel: FX Academy vil ikke være holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntidsklar eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalingene fra FX Academy eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Risiko og belønning Forex-kalkulator Risikoen og belønningskalkulatoren vil hjelpe deg med å beregne posisjonene de beste målene og deres respektive belønning - til-risiko forhold basert på Fibonacci retracements fra lokal topp og bunn. Det er et kraftig verktøy for å bestemme potensielle risikoer før du går inn i noen stillinger. Fibonacci retracements (0,382 og 0,618) beregnes for å danne inngangs-, mål - og stopp-nivåer. Det er bedre å bare gå inn i stillinger hvis dagens pris (C) er nær 0,382 Fibonacci nivå. Det anbefales ikke å inngå en handel hvis belønning / risikofaktor er mindre enn 2. I en downtrend er det Peak. i en uptrend er det bunnen. I en downtrend er det bunnen, i en Uptrend er det Peak. Nåværende pris på det underliggende instrumentet. Åpne Live Konto Åpne Demo Konto Trading Forex og CFDs er risikabelt Trading Kalkulatorer Multitarget Kalkulator Fibonacci Kalkulator Pivot Points Kalkulator Pip Verdi Kalkulator Posisjonsstørrelse Kalkulator Risiko og Belønning Kalkulator Risiko Prosent Kalkulator HotForex Siste Analyse Juridisk: HotForex er et registrert varemerke for HF Markets (Europe ) Ltd et kypriotisk investeringsfirma (CIF) under nummer HE 277582. Regulert av Kypros Securities and Exchange Commission (CySEC) under lisens nummer 18312. HotForex er underlagt EUs Markedsinstrumenter for finansielle instrumenter (MiFID). Nettstedet hfeu drives av HF Markets (Europe) Ltd. Risiko Advarsel: Handelshandlerprodukter som Forex og CFDer kan ikke være egnet for alle investorer da de har stor risiko for kapitalen din. Vennligst sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoen, med tanke på dine investeringsmål og erfaring, før du handler, og om nødvendig søke uavhengig rådgivning. Vennligst les hele risikoredisplayet. HotForex godtar ikke klienter fra USA Canada, Belgia, Iran, Sudan, Syria, Nord-Korea og Japan. Opphavsrett 2017 - All Rights Reserved Risiko Advarsel: Handlehandlede produkter som forex og CFDer kan ikke være egnet for alle investorer da de har stor risiko for kapitalen din. Vennligst les hele risikoredisplayet. Risiko Advarsel: Husk Forex og CFDer er leveraged produkter og kan resultere i tap av all investert kapital. Vennligst vurder vår risikopris.

No comments:

Post a Comment