Wednesday 22 November 2017

Binære Options Hybrid


Binært alternativ BREAK DOWN Binary Option Investorer kan finne binære alternativer attraktive på grunn av deres tilsynelatende enkelhet, særlig siden investor må i hovedsak bare gjette om noe bestemt vil eller ikke vil skje. For eksempel kan et binært alternativ være så enkelt som om aksjekursen på ABC Company vil være over 25 den 22. november klokken 10:45. Hvis ABCs aksjekurs er 27 på den fastsatte tiden, vil opsjonen automatisk utøve og opsjonsinnehaveren får en forhåndsinnstilt mengde kontanter. Forskjellen mellom binær og vanlig Vanilje Alternativer Binære alternativer er vesentlig forskjellig fra vanilje-alternativer. Vanille-alternativer er en vanlig type alternativ som ikke inneholder noen spesielle funksjoner. Et vanlig vaniljealternativ gir innehaveren rett til å kjøpe eller selge en underliggende eiendel til en spesifisert pris på utløpsdatoen, som også er kjent som et vanlig vanilje europeisk alternativ. Mens et binært alternativ har spesielle egenskaper og forhold, som tidligere nevnt. Binære opsjoner handles iblant på plattformer regulert av Securities and Exchange Commission (SEC) og andre reguleringsorganer, men er mest sannsynlig handlet over Internett på plattformer som eksisterer utenfor regelverket. Fordi disse plattformene fungerer utenom forskrifter, er investorene større risiko for svindel. Omvendt er vaniljeopsjoner vanligvis regulert og handlet på store børser. For eksempel kan en binær opsjonshandelsplattform kreve at investoren legger inn en sum penger for å kjøpe opsjonen. Hvis opsjonen utløper utenom penger, noe som betyr at investoren valgte feil forslag, kan handelsplattformen ta hele summen av innskudte penger uten tilbakebetaling tilbys. Binært alternativ Real World Eksempel Anta at terminkontrakter på Standard Poors 500 Index (SP 500) handler på 2.050,50. En investor er bullish og føler at de økonomiske dataene som blir utgitt klokka 8.30, vil presse futures kontrakter over 2.060 ved utgangen av dagens handelsdag. De binære anropsalternativene på SP 500 Index futures-kontraktene fastsetter at investor vil motta 100 hvis futures lukker over 2.060, men ingenting hvis det lukkes nedenfor. Investoren kjøper ett binært anropsalternativ for 50. Derfor, hvis futures lukker over 2.060, ville investor ha en fortjeneste på 50 eller 100-50. Velkommen til hjemmet til verdens første Binary Options-automatisert ekspertrådgiver Hvis du er ny til binære alternativer, kan du lese mer om det her. Om våre signaler Binærvalg er rett og slett investeringer som du lager basert på om nåværende pris på en eiendel vil stige eller falle innen utløpstidspunktet. Grunnen binære alternativer er så populære er på grunn av deres fantastiske utbetalingsbeløp. Du kan generere opptil 75 av investeringen din på hver vinnende handel. Våre signaler er utviklet og testet over en årrekke og er nå tilgjengelige for å bli brukt på en automatisert måte ved hjelp av en ekspertrådgiver. Hva er inkludert i vår pakke Expert Advisor som kan brukes enten automatisert eller til å generere signaler for ikke - MT4 BO megler 5 Maler som du kan velge mellom, avhengig av din handelsstil Utdannelse forsterkningsmaterialer for handel Binærvalg i Meta Trader 4 Tilgang til vårt klientområde, hvor vi ga oppdateringer og svar på spørsmål Del dette: Alternativer Hybrid Back igjen idag med en annen binær opsjons gjennomgang, i dag I8217m ser på Options Hybrid av Oliver Torres. Alle hevder at han er en full-time binær handelsmann og økonomisk programvareutvikler som dobler og tredobler kontoen sin på noen dager. Dette er selvfølgelig med hans nye 47 binære opsjonshandel programvare. Vær imidlertid oppmerksom på at det er flere upsells, Pro-versjonen og den manuelle tradingstrategien. Så hva er denne programvaren som Oliver leverer Vel, det er en opsjonssignal service. I utgangspunktet laster du ned Hybrid-programvare og deretter sender Oliver sine handler. Alternativer Hybrid Video Strategien bak handler eller signaler er ikke beskrevet, så jeg kan nøyaktig analysere dette for deg. Jeg er redd. Jeg foretrekker vanligvis at de forteller oss litt om hvordan handelens binære alternativer før jeg blir involvert, forhåpentligvis er dette noe jeg kan finne et sted om dette produktet. La meg ta et øyeblikk og se på noen av resultatene som Oliver gir oss. Valg Hybridresultater Så resultatene som he8217s gir, er skjermbilder som vanlig, og de viser oss bankkontoer, handelshastighet binære kontoer og et par dager med handel. Så denne programvaren er ny og det er egentlig ikke mange faktiske handelsdata for oss å se på. Alternativer Hybrid Konklusjon På dette tidspunktet kan jeg ikke anbefale denne programvaren. Selv om det er åpenbart mange mennesker bak Options Hybrid-programvaren, er det bare ikke nok materielle data eller informasjon for meg å foreta en nøyaktig vurdering. Hvis det er noe du vil si om programvaren eller noen andre, er du velkommen til å legge igjen en kommentar nedenfor, og jeg ser frem til å høre fra deg. Alternativ hybrid fra Oliver Torres og Bionaryoptionspro. fra en stipendiat som heter Lewis, er de samme. Hvis du ser på ansvarsfraskrivelsen nederst på siden, ser du at alle e-postmeldinger kommer fra samme sted. Programvaren er den samme, den selger webinar er den samme og prisene er de samme. Software som genererer signalet har mindre enn 45 vinnersats. De eneste som tjener penger, er programvare og meglere. Oppsiden er begge bruk clickbank for transaksjonene og som sådan å få pengene dine tilbake (mindre handler) er rask og enkel. Jeg finner selvet mitt å bli virkelig sliten av alt dette svindelskudd. Å finne et fx-system som virker, virker veldig unnvikende. Kanskje det er på tide å gå tilbake til aksjer. Beklager for rant. Det er sikkert smart å holde fast i det du vet. Nøkkelen er å unngå disse svært markedsførte systemene med tusenvis av affiliates emailing daglig. Det er gode der ute, bare vanskelig å finne. Jeg kjøpte dette systemet, det hadde 2 upsells som kan være hatt for 27 og 37. Det sender tonnevis av signaler til deg, noe som virket troverdig etter å ha sammenlignet dem med live diagrammer, så jeg handlet aldri noen av dem. Jeg var aldri i stand til å installere indikatorene på min MT4. Jeg gjorde hva instruksjonene sa om og om igjen og indikatorene viste aldri opp. I8217m ba om min 8220Iron Clad8221 refusjon i dag. De har også denne 8220exclusive8221 live webinar som i utgangspunktet gir deg en en gang i livet sjanse til å overføre dem til en annen 497, men bare hvis du er en av de heldige 10. Bedre jeg kjøpte også dette systemet. De sendte i gjennomsnitt 68 e-postsignaler hver dag. Jeg fant sin vinnprosent (av de som var tilgjengelige) til å være 58,16 på en god dag. De krever også at du registrerer deg for en Trade Rush-konto fra deres link. Jeg forklarte for dem at jeg allerede har en Trade Rush-konto, åpnet for 18 måneder siden. De insisterte på at jeg åpnet en annen konto med Trade Rush, som jeg forklarte for dem var mot Trade Rush Terms amp Conditions. Deretter ba jeg om tilbakebetaling. Det var da dramaet virkelig startet. Nektet å refundere meg 3 ganger forsterker ble ganske aggressiv. Endelig eskalerte jeg klagen min til ClickBank Staff amp, min tilbakebetaling ble utstedt 4 timer senere direkte fra Click Bank. Ikke kast bort tiden din eller pengene dine med dette søppelet.

No comments:

Post a Comment